Gif Banners

luni, 19 ianuarie 2009

Ce faci cand pici cu norocosii la masa

De 3 zile am prins pe Party Poker numai norocosi si bad-beat.
Ori jocul nu mai tine cu mine ori mi-a picat steaua norocoasa de pe cer.

Spre exemplu eram in turneul de $40,000 de Vineri si am trecut de primele 2 pauze. Mai erau in jur de 20 de jucatori si se intra in bani. Am vazut de cand a inceput turneul ca nu mi se leaga nimic, orice jucam nu imi pica nimic in flop.

Asa ca am inceput sa joc Bluff si am prins cateva poturi desturi de mari cat sa ma ridic peste media de chipsuri. In 2 ore nu am vazut nici macar odata ultima carte.

Deodata imi intra AA dar raise de 3 ori big blind, imi da cineva re raise cu jumatate din chipsurile mele. Jos pica A negru, K trefla, 3 negru. Eu dau raise si omu imi da all il. Am stat putin sa calculez si am zis ca mai mult de KK, sau 2 perechi nu are ce sa aiba. Nu era nici macar carte de mers la culoare.

Dau call. Omu avea 10 trebla si J trefla. Am zis super, l-am facut. Cred ca va dati seama ce a mai picat jos. Inca 2 trefle. In secunda a doua am simtit cum ma patrunde un fior si simt nevoia sa arunc laptopul pe geam.

Dupa ce m-am linistit, si am zis ok, o iau de la capat inca mai am chips joc inteligent. 3 maini la fel fold ca nu imi pica nimic. Dupa astea 3 maini imi pica AK trefla. Eram dealer, adica ultimul. Nu da nimeni nimic, dau iar raise, si unu da call (avea mai multe chips ca mine).

Se da flopul si jos imi intra din prima culoare. Omu da check, eu dau raise da si el call. Apoi inca o carte omu da raise si eu dau all in. Avea 2 perechi si eu culoare. In ultima carte ia intrat full. Reactia urmatoare nu a mai venit ca nu imi venea sa cred. :))

Va reamintesc ca la ultima mana mai erau 10 persoane si se intra in bani, la un turneu unde locul 1 este de $15,000.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.