Gif Banners

miercuri, 21 ianuarie 2009

Calificare la turneul de $1,000,000 la Party Poker

Aseara pe la ora 7 era pe Party Poker un turneu pentru o calificare la finala de $1,000,000. Am zis ia sa incerc si eu daca tot nu am nimic de facut.

Am pus laptopul in brate si am aplicat strategia daca imi pica carte mare dau reraise si orice pica jos all in. (sa nu o aplicati ca daca va lasa norocu nu apucati 3 minute din joc)

Ideea e ca am avut si mult noroc, dar de multe ori nu am dat all-in asa fara cap. Raise si all-in doar la jucatorii care i-am vazut ca joaca doar la sigur cand au carti in mana. Spre exemplu am avut AA si A jos din flop, si am dat fold pentru ca unu din ei juca la culoare. Asta m-a tinut in joc, ca nu m-am pripit sa dau call din flop cu multi jucatori si slabe sanse sa imi intre full sau careu.

De obicei nu risc tot din flop decat daca sunt foarte sigur si nu am multi oponenti pe flop.

In sfarsit, m-am calificat dupa 2 ore si jumatate de joc. Daca mai sunteti si altii pe aici calificati la finala de un milion de la PP astept sa ne vedem acolo, cu baietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.