Gif Banners

marți, 20 ianuarie 2009

Bonus de $50 ca sa joci mai mult poker online pe Party Poker

Joc de mult timp pe Party Poker si imi place totul la ei.

De aceea as dori ca multi dintre cei care abia acum au inceput sa joace sa beneficieze de un bonus de $50 la prima depunere. Fiind jucator inregistrat de mult timp si ruland sume destul de mari am posilitatea sa imi invit prietenii sau alti jucatori pe Party Poker.

Acest bonus il puteti obtine foarte simplu. Imi dati un email catre adsbycata(AT)yahoo.com in care puneti titlul "vreau bonus party poker $50". In acest mail trebuie sa imi dati si numele complet.

Atentie! Acest bonus este exclusiv pentru cei care se inscriu pentru prima data pe Pary Poker si au prima depunere de $50. Adica, daca depuneti 50 o sa mai aveti de la mine un bonus de 50, asadar, $100 ca sa jucati poker de calitate.

Success.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.